Veelgestelde vragen

Abonnement

Hoe kan ik overstappen naar Twinfield vanuit een ander boekhoudpakket?

Als je wilt overstappen vul je het overstapformulier, ofwel 'conversieformulier' in.

Meer informatie vind je in het het stappenplan Conversie.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Hiervoor moet je een opzegformulier invullen met daarin je bedrijfsnaam en de reden van je opzegging. Je ontvangt dan verdere informatie.

Wat kost Twinfield?

Twinfield heeft verschillende abonnementen en bijbehorende prijzen. Voor accountants is er de accountancyregeling.
Voor klanten van accountants hebben wij keuze uit een aantal abonnementen.

Welke verschillende abonnementen zijn er en wat kan ik er mee?

Deze vind je in dit uitgebreid functieoverzicht.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Vraag de beheerder van de omgeving waarin je administratie staat, om de inlogcode te resetten.

Gegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Gebruik deze link om je rekeningnummer te wijzigen.

Hoe kan ik mijn bedrijfsnaam wijzigen?

Hiervoor ga je naar het formulier bedrijfsnaam wijzigen.

Hoe kan ik contactgegevens wijzigen?

Hiervoor ga je naar het formulier contactgegevens wijzigen.

Hoe kan ik van accountant wisselen?

Hiervoor vul je opnieuw het aanmeldformulier in. Geef in het opmerkingenveld je debiteurnummer in, en dat het gaat om een omzetting naar een andere accountant. Daarnaast stuur je een ingevuld en ondertekend kopieerformulier aan cso@twinfield.com.

Facturen

Hoe kan ik een kopie van een factuur opvragen?

Stuur een mail met je bedrijfsnaam, debiteurnummer en emailadres naar cso@twinfield.com en vermeld het factuurnummer van betreffende factuur. Je ontvangt vervolgens per e-mail een kopie.

Ik heb mijn abonnement opgezegd, maar krijg toch nog een factuur. Hoe kan dat?

Twinfield factureert achteraf. Controleer eerst of de factuur de vorige maand betreft.

Overige vragen

Hoe kan ik mijn software koppelen aan Twinfield?

Dit vind je op onze partnerpagina.

Wat is mijn PIN-code voor Support?

Deze vind je in de e-mail met je inloggegevens.

Waar vind ik de verschillende trainingen en trainingsdata?

Deze vind je op de pagina trainingen.

Waar vind ik een routebeschrijving naar Twinfield/Wolters Kluwer in Hoevelaken?

Deze vind je op de pagina contact.

Gebruikersvragen

Hoe kan ik splitsen van betalingen of ontvangsten?

Hoe kan ik debiteuren en crediteurensaldo aansluiten?

Hoe kan ik elektronische bankafschriften boeken?

Hoe kan ik verschillen in banksaldi opzoeken?

Hoe kan ik afletteren van facturen en betalingen?

Bekijk meer interessante instructievideo's