Gecertificeerde-App

Kindplanner

Categorie: CRM, Zorg

 

KindPlannerKindPlannerKindPlannerKindPlannerKindPlannerKindPlannerKindPlannerKindPlanner

De koppeling

KindPlanner is een volledige, modulaire oplossing voor de kinderopvangbranche. Het bestaat uit een back-office applicatie met geïntegreerd inschrijfformulier, een ouderomgeving, personeelsplanning en een groepsapp. Geschikt voor zowel KDV, BSO, TSO en PSZ van iedere omvang.

KindPlanner Office
Ondersteunt alle administratieve processen om uw organisatie soepel en efficiënt te laten werken: inschrijvingen, planning, contractadministratie en facturatie. Doordat de oplossing in de cloud draait heeft u vanaf iedere plek inzicht in de bedrijfsvoering. De workflow automatiseert veel taken zodat u zich op uw klanten kunt richten. U communiceert eenvoudig met de ouders zonder papier. Ook de groepen zijn verbonden zodat u geen lijstjes meer hoeft uit te printen.

KindPlanner GroepsApp
Deze module draait op pc of tablet (iPad/ Android/ Windows) en is bedoeld voor de medewerkers op de groepen. De tablets communiceren real-time met het KindPlanner Office systeem en met ouders. Op de groepen kunnen de medewerkers eenvoudig aangeven welke kindjes aanwezig zijn en belangrijke informatie raadplegen. Geen papieren presentie/ bolletjeslijsten meer! Door de directe communicatie is de backoffice op ieder moment op de hoogte van gebeurtenissen op de groep en kan hier vervolgens direct op reageren. Ook kunnen zij naar één specifieke of alle ouders van de groep een bericht sturen.

Belangrijkste functionaliteit:
• Inzicht in de groepssamenstelling en actuele planning, inclusief vakanties, ziekte en ruildagen
• Individuele kinddetails, bijzonderheden en gegevens ouders
• Aanwezigheidsregistratie
• Berichten van en naar ouders

KindPlanner Ouderomgeving
Met deze webapp kunnen ouders/verzorgers via ieder device communiceren met de kinderopvangorganisatie. In deze omgeving vinden ouders alle administratieve zaken zoals facturen en jaaropgaven. Zij kunnen vakantieplanning, incidentele opvang, ruildagen of ziekte doorgeven. Daarnaast kunnen zij foto’s, video's en nieuwsberichten bekijken,

• Contract(en) inzien/ goedkeuren/ wijzigen/ annuleren
• Huidige planning bekijken
• Incidentele opvang of ruildagen aanvragen
• Onregelmatige planningen doorgeven
• Basisgegevens (zoals NAW, huisarts maar ook foto kindje) zelf wijzigen
• Doorgeven bijzonderheden of medische omstandigheden
• Facturen en jaaropgaven inzien
• Ziekte kindje doorgeven
• Vakanties doorgeven
• Overzicht sluitingsdagen
• Foto’s en activiteiten bekijken
• Berichten naar de groep sturen

KindPlanner Personeel
geeft u helder inzicht in de bezetting per locatie of groep en geeft u de mogelijkheid snel in te spelen op veranderingen door bijv. ziekte of verlof. Ook signaleert het systeem direct indien de kind/leidsterratio in het geding komt. Op eenvoudige wijze kunt u zien of u ergens medewerkers teveel danwel te weinig heeft of de geïntegreerde flexpool inzetten. Door de koppeling naar bekende salarissystemen kunt u eenvoudig de vertaalslag van planning naar salarisverwerking maken.
• Ondersteunt zowel centraal als decentraal plannen
• Inzicht in bezetting per groep, locatie of de hele organisatie
• Koppeling met CAO
• Urenregistratie
• Koppeling met salarisadministratie
• Rapportages
• Iedere medewerker inzicht in eigen actuele planning
• Verlofaanvraag en -goedkeuring

Meer weten over deze TwinApp?

Ga naar www.kindplanner.nl of neem direct contact met ons op.