Gecertificeerde-App

Curasoft voor zelfstandige behandelcentra (ZBC)

Categorie: Zorg

De koppeling

Curasoft ZBC is het complete online systeem voor het plannen, uitvoeren en beheren van zorgtrajecten voor Zelfstandige behandelcentra. Agenda met DBC tijdregistratie, geïntegreerd EPD met automatische verslaglegging, declaratie bij VECOZO, facturatie, DIS aanlevering en ROM-meting met behulp van online vragenlijsten via een beveiligd cliëntenportaal; met Curasoft kan het allemaal.

Curasoft ondersteunt u volledig bij het werken met DBC's. De registratie, afleiding van de DBC-producten, declaratie en aanlevering bij het DBC-informatiesysteem kunt u vanuit Curasoft uitvoeren. De DBC's worden gevalideerd met de validatiemodule in Curasoft, welke voldoet aan de regelgeving van de NZa.

Het EPD is zo opgebouwd dat alle informatie gestructureerd wordt opgeslagen en snel beschikbaar is, volgens uw richtlijnen en (multidisciplinaire) zorgpaden en kwaliteitseisen. Daarnaast behoren agenda en planning, communicatie zowel intern als extern, declareren via VECOZO, versturen van EDIFACT berichten via ZorgMail, de beschikbaarheid van management informatie en online boekhouden van Twinfield tot de standaard mogelijkheden.

Zowel Twinfield als Curasoft zijn gebaseerd op de SaaS-technologie, waardoor gebruikers altijd en overal bij hun bestanden kunnen, real time inzicht hebben in hun financiële status en zelf geen updates of management taken op hun programma’s hoeven uit te voeren.
Door de koppeling tussen beide wordt het verwerken van declaraties en facturen geheel geautomatiseerd en heeft u continu zicht op uw financiële situatie.

Wilt u meer zien? Bekijk de online demo!

Over CurasoftEen professional in de zorgsector is primair verantwoordelijk voor 'het leveren van zorg' en niet voor het bijhouden van een administratie. Aan de andere kant moeten de nodige gegevens worden vastgelegd om goede zorg te kunnen bieden en is het noodzakelijk om verantwoording af te kunnen leggen over de uitgevoerde verrichtingen.
Curasoft combineert beide verantwoordelijkheden optimaal, zodat u meer tijd overhoudt voor de cliënt.

Zo zijn behandelplannen, verslaglegging en testresultaten overzichtelijk en compleet. U kunt uw eigen formulieren en brieven maken zoals u die wenst met 1 klik op de knop ingevuld met alle benodigde gegevens. Met Curasoft wordt u door methodisch werken ondersteund op het gebied van richtlijnen, het gebruik van onderzoeken/vragenlijsten en zo kan de kwaliteit van zorg worden verbeterd.

Zowel Twinfield als Curasoft zijn gebaseerd op de SaaS-technologie, waardoor gebruikers altijd en overal bij hun bestanden kunnen, real time inzicht hebben in hun financiële status en zelf geen updates of management taken op hun programma’s hoeven uit te voeren.
Door de koppeling tussen beide wordt het verwerken van declaraties en facturen geheel geautomatiseerd en heeft u continu zicht op uw financiële situatie.

Meer weten over deze TwinApp?

Ga naar www.curasoft.nl/zbc of neem direct contact met ons op.